גוגל מסייעת לעסקים להציב מודעות בתוצאות החיפוש

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
קידום ממומן בגוגל

גוגל משקיעה בשיווק כבר שנים. הם השקיעו מיליוני דולרים ב-YouTube, ב-AdWords ובערוצים אחרים.
ב-2017 החליטה גוגל להשקיע בשיווק באמצעות ערוץ חדש: פודקאסטים. החברה שיתפה פעולה עם חברת הפודקאסט Stitcher להפצת תוכן על מוצרי גוגל בפלטפורמה.
גוגל גם מימנה אירועים וכנסים חיים כדי שיוכלו לקדם את המוצרים שלהם באתר וליצור קשר אישי עם הלקוחות שלהם.

למה לבחור במודעות ממומנות ?

המודעות הממומנות בגוגל הן סוג של פרסומת המופיעה במנוע החיפוש כאשר משתמש מחפש מילת מפתח ספציפית. המודעה עשויה להופיע במיקומים שונים בדף, אך היא תמיד תהיה רלוונטית לשאילתת החיפוש.
מודעות ממומנות בגוגל הן דרך מצוינת לחברות למקד ללקוחות שלהן ולפרסם את המוצרים או השירותים שלהן.
מודעות אלו מועילות גם לחברות מכיוון שהן יכולות לעקוב אחר כמה אנשים לחצו על המודעה שלהן ולראות כמה אנשים ביקרו באתר שלהן לאחר שלחצו על המודעה. היתרונות העיקריים של מודעות ממומנות בגוגל הם העלות הנמוכה והנראות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. המודעות הן גם דרך טובה למפרסמים למקד לקהלים ספציפיים, כמו אנשים שמחפשים "טיסות לואו קוסט". או "מחשבים ניידים זולים".

קידום ממומן דרך גוגל אדוורדס הוא השירות של גוגל המסייע לעסקים להציב מודעות בתוצאות של מנועי החיפוש ובאתרים אחרים. מודעות אלו ידועות בתור קישורים ממומנים או תוצאות חיפוש ממומנות. בעזרת אדוורדס, עסקים יכולים להציג פרסומות מבוססות טקסט, תמונות ווידאו לאנשים שמחפשים מונחים רלוונטיים באינטרנט. תהליך זה ידוע בתור פרסום בתשלום לפי קליק (PPC).

ישנן מגוון דרכים שבהן חברות יכולות לפרסם את המוצר או השירות שלהן באמצעות Adwords, כולל עלות לקליק, עלות לאלף הופעות ועלות לפעולה. Google AdWords מספקת מספר כלים למפרסמים למדידת ביצועי מסע הפרסום שלהם מול מדדי מפתח, כולל קליקים, הופעות והמרות.
גוגל גם מספקת כלים למעקב המרות שיכולים לעזור לעסקים למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלהם ביצירת שיחות טלפון או מבקרים באתר.

למה גוגל נחשב למנוע החיפוש הטוב בעולם

גוגל היה מנוע החיפוש המוביל מזה זמן רב. זה התפתח מסתם מנוע חיפוש למתן שירותים אחרים כמו Gmail ו-YouTube. ישנם גורמים רבים שתורמים לכך שגוגל הוא מנוע החיפוש הטוב בעולם. חלק מהגורמים הללו הם המהירות, הדיוק והשימושיות שלו.

מהירות: לגוגל יש את התוצאות המהירות ביותר מכל מנועי החיפוש.
המהירות נובעת מהטכנולוגיה ואלגוריתם המחשב של גוגל. זה אומר שאתה יכול לקבל את המידע הרצוי לפני שמישהו אחר מחפש זאת.
האלגוריתם של גוגל גם מסנן תוכן לא רלוונטי וחסר תועלת מתוצאות החיפוש, וזה משהו שמנועי חיפוש אחרים לא כל כך מצליחים איתו.
דיוק: דיוק הוא גורם חשוב עבור כל מנוע חיפוש, במיוחד מנוע מרכזי כמו זה של גוגל.

רונן בכר

רונן בכר

כדי למשוך קונים, לא מספיק להיות קיים.

ולכן אני כאן, פשוט אחד שאוהב את הרשת, כדי לעזור לך להבין איך לפעול נכון ולבלוט עם היתרונות שלך ולנהל עסק שמושך לקוחות על בסיס קבוע ויציב.

ואז כל מה שנשאר בשבילך זה ליישם אצלך!

נט היט

כדי למשוך קונים, לא מספיק להיות קיים.

ולכן אני כאן, פשוט אחד שאוהב את הרשת, כדי לעזור לך להבין איך לפעול נכון ולבלוט עם היתרונות שלך ולנהל עסק שמושך לקוחות על בסיס קבוע ויציב.

ואז כל מה שנשאר בשבילך זה ליישם אצלך!

כתבות אחרונות